torsdag 2 oktober 2008

Tävlingsdagarna är klara

Ja då har vi äntligen fått reda på vilken dag jag ska tävla i Lyon. Det finns en viss vidskepelse över vilken dag som gäller och min lottning blev inte helt ultimat. Jag hamnade på dag 1 men vidskepelsen säger att man ska tävla dag 2 för att vinna. Nåja vi får väl visa dem att dag ett är det som gäller from 2009.

En sak är i alla fall bra med att tävla dag 1, jag kan vara med och titta på mina största konkurrenters bidrag. Norge, Frankrike och Danmark.

Länder som tävlar dag 1
  1. Brésil
  2. Finlande
  3. Royaume-Uni
  4. Afrique du Sud
  5. Pays-Bas
  6. Suisse
  7. Australie
  8. Luxembourg
  9. Corée du Sud
  10. Suède
  11. Uruguay
  12. Islande

Tävlande länder dag 2
  1. Norvège
  2. Danemark
  3. Espagne
  4. Malaisie
  5. Japon
  6. Etats-Unis
  7. Canada
  8. République Tchèque
  9. Singapour
  10. France
  11. Estonie
  12. Mexique

Inga kommentarer: